[19:08] 8/1

Skriv gärna i kommentar-sektionen om jag har chans att vinna en iPod i din blogg. Eller om du behöver uppmärksamhet eller fler läsare till din blogg överhuvudtaget. Varsågod! Fritt fram för spam.
   Sverige behöver fler modebloggar, kom igen nu tjejjer! Fyll min bottenlösa vagina med er dyslektiska libido, kräks upp er spegelbild och vidga mitt sinne med blod och dagens outfit. Fashion by Bäbis, Style by Sarah, Drive by Knarkarhora.
   Dagens outfit: ett blodigt lakan fläckat av tusen narcissisters pretentiösa samvete. Ett svart hål av ingenting och all hopplöshet i sidenförpackning.
   Lite synd att vi missade Grammisgalan igår, brukar vara lite spännande. Vem vinner, Lars Vinterdäck eller Takida? Shit shit shit. Snart dags att åka hem från jobbet och fira ledig helg. Ska försöka se Gran Torino och jobba på min k/d ratio på CoD. Och spendera tid med Anna. Min underbara Anna. Beat that Tom!

Kommentarer
Postat av: Din böna

Bra Linus! Jag tänkte starta en, Anna by Anna.

Kom hem snart då, Tok-Laban!

2009-01-08 @ 19:27:21
Postat av: tarmen

go linux go!!!

2009-01-13 @ 19:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0