[17:50] 10/1

Dagens hemläxa, i tre versioner:

Ledig lördag, känns som söndag. Sov alldeles för länge, käkade en grymt god frukost med min livskamrat och spenderade nån timme (mer står jag inte ut) på stan, letandes presenter till min Anna som fyller år den första februari. Lustigt nog var det relativt folktomt, antar att den pågående finanskrisen var ett reellt problem. Eller så är det bara januari. Gav CoD några kvartar av min lediga tid, lyckades dra ifrån Viktor något på K/D ration (1,22 mot 1,19), sen fika med JEMM på bynn. En helt vanlig lördag.

Om jag 'ändå' vore Linda Rosing:

Åh vad härligt med ledig lördag hinner ju knapt med allting när jag ska hänga med mina underbara väner hela tiden <*'^¨fnizz¨^'*> sov jättelänge behöver ju det för att min hy ska var slät och fin! Anna min pussigull fyller 29 om ett par vekor GUUU va tiden går fort hon är så fin min älskade little darling *puzz puzz*. såå jag spantserade på stan och letade fashion stuff och fina grejjer till hennes stora dag och sen hemma spelade jag tvspel guu ja vet  växer aldrig upp! *>><.<.:<dosds><<. iallafall fikade jag med bästaste vännerna sen men saknade bobby.

Men mitt liv är svart, sade poeten dystert:

Svart ljusning, korparna ljuder, olycksbådande, många
   Klockan ringer, men ändå inte
Kroppen vaknar sover, dvala. Sinnet likt alltid, aldrig där
   En ny dag att besegra

Filantrop, jag? En svart själ bland ruiner stegar fram
   Långsamt, kvävande
Av asfalt född, av kväve svedd ett askfat att förtälja
   Kanske aldrig mer

Idogt kämpande resultatlös, håglös
   Kanske aldrig mer
Rasslande kedjor av gehennas ätt
   Kroppsligt förtvingat

   Av umgänge förträngt

Kommentarer
Postat av: EvilEmil

Hahaha... fy fan så jävla bra.. :D

2009-01-10 @ 20:40:49
URL: http://evilhenestal.blogg.se/
Postat av: Uppdragsgivaren & Matte Fotknöl

Du är bäst!

2009-01-11 @ 15:03:20
Postat av: Uppdragsgivaren

http://www.1000apor.se/blog/om-jag-vore-marcus-birro



Kanske bloggvärldens bästa inlägg någonsin!

2009-01-11 @ 15:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0