9/9 [13:28]

Hmm... Datorn fungerar fortfarande, ger den några dagar till. Nu står jag förvisso vid datorn på jobbet, men senast igårkväll startade den utan gnäll. Väntar vi lite till, så får vi ännu mer för pengarna, så är det ju. Sex år utan strul, det enda jag någonsin köpt som varit helt utan problem. Jag vet inte ens om datorn har låst sig mer än tio gånger under hela sin livstid. En eloge till Daniel på Mediacenter, för en väl sammansatt burk!
   Lite märkligt är det dock, för tredje natten i rad har jag vaknat av att Dagens Nyheter (i folkmun: DN) dunsat ner på dörrmattan. Är det någon som saknar sin prenumeration i trapphuset, säg till för all del. Vi lär inte sakna skiten. Om någon givit oss en prenumeration i present, tackar ödmjukast, jag kan inte sluta läsa!

Kommentarer
Postat av: Anna

Idag kom DN 04:52.

2008-09-11 @ 06:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0