16/9 [21:28]

Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här. Rock Band, till valfri spelplattform, är det mest geniala som något geni någonsin kramat ur sina geniknölar. Det sociala spelets spjutspets. Underhållningsformernas 911. Sällan har jag skrattat så, levt mig så totalt in i rollen som hårt strängbändande gitarrist i ett rockband (...) och sett tiden springa iväg snabbare än fysikens lagar tillåter, som när jag spelar Rock Band i Slaka. Jag är rädd att en eventuell återförening av Circle Six kommer att få gå åt sidan till förmån för min nya karriär som rockstjärna. Av Arash döpt till Mr. Kuk. Tack.
   Nu får Anna ta och komma hem snart. Kom hem.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Jag håller med dej, Rock Band är ju helt makalöst! Ska bli skoj att se hur Guitar Hero World Tour kontrar detta genidrag utav Harmonix .. har ni ett komplett band nu eller? :)

2008-09-16 @ 21:51:30
URL: http://sandrah-med-h.blogspot.com
Postat av: Rickard

Jag håller med dej, Rock Band är ju helt makalöst! Ska bli skoj att se hur Guitar Hero World Tour kontrar detta genidrag utav Harmonix .. har ni ett komplett band nu eller? :)

2008-09-16 @ 22:00:22
URL: http://rickard-utan-q.blogspot.com
Postat av: Gotarn

huh? dubbelpost!! tror inte att harmonix går att slå vettu. med tanke på hur sopigt gh3 var jämfört med gh2 så lär de få jobba hårt... varken på riktigt eller i spelet har vi ett komplett band. trist.

2008-09-16 @ 23:06:22
URL: http://linuslinus.blogg.se/
Postat av: matte fotknöl

Rockband är ju grymt kul, grymt tråkigt att det dröjer så till ps3-an, suck..

2008-09-17 @ 19:38:34
Postat av: Rickard

Dubbelpost: Yep! Frugans inställningar var sparade som default :). Mmm vi får se som sagt, läste nånstans att man kommer att kunna utmana varandras band i vardagsrummet (?), dvs 2 kompletta band som battlar (fatta oväsen av knattrande GH-controllers ahah!). Surt! Jag längtar till trummorna dyker upp, kör med GH kontroller o Singstar mic (funkar sådär hahaha). Vi får ta en liten session sen vid passande tillfälle tycker jag =). har ni det fullt i kalendrarna framöver? ;)

2008-09-17 @ 21:50:31
URL: http://rickard-utan-q.blogspot.com
Postat av: Gotarn

Om ni hade köpt rätt konsol från början hade ni inte behövt vänta på trummorna! sony är ju SJUKT sega, USA-versionen av RockBand 2 finns redan på torrentsidorna...

Att möta ett annat 'band' borde ju inte vara svårt över XboxLIVE eller sonys dito?



Vi borde egentligen koncentrera oss på att starta upp ett riktigt band. Bra mycket roligare;)

2008-09-18 @ 11:16:39
URL: http://linuslinus.blogg.se/
Postat av: Rickard

.. mm "you got a point", är så insnöad på SONY bara ;) .. konservativ o allt du vet ;). Mmmm .. låt mig komma in i huset bara så är jag nog game snart, har lovat mig själv att ta tag i projekt "skaffa digitalt trumset" så snart jag kan där borta ;) .. vi hörs!

2008-09-20 @ 05:16:20
URL: http://rickard-utan-q.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0