[11:12] 27/9

Då var det dags igen. Bättre sent än aldrig, och på viss allmän begäran har jag nu beslutat att släppa bilderna från vår senaste chartersemester för gemene mans beskådan. Första kapitlet, i folkmun kallat det pretentiösa, Skiathos varsågoda.















Om någon från Ving eller liknande resebyrå ser detta och vill betala ofantliga summor pengar för att använda någon av ovanstående bilder i katalog, hör gärna av er, jag behöver alltid bensinpengar.
   I övrigt är det mesta som vanligt. Har jobbat förkyld och värvat Johanna till min kamp mot konditionen. Vem kan slå Filip och Fredrik är äntligen slut för den här gången, och jag fick en tår i ögat när stackars Alexander Konstantoulas helt oväntat kastades ut ur Idol 2008. Killen verkar ju helskön. Stor i Japan är världens just nu bästa tvprogram och jag är fortfarande helt jävla såld på Meshuggah's senaste, Obzen. Hörs då!

Kommentarer
Postat av: Rickard

Oooo god dammit vilka fina bilder! Ser ju ut som en resebyrå-broschyr för stället ju :)

2008-10-16 @ 10:04:11
URL: http://rickard-utan-q.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0