Söndag 4/5 [The Lotus Eater]

Host, host, host, min börjar släppa men Anna dras med den jävligaste rethostan på länge. Inställd på 02:00 varje natt, som ett levande väsen, Satans kreation. Igår var vi hos Timmy Jeans på fest, längesen man såg så mycket folk man aldrig sett förut på en fest! Blir lätt lite inavel i grupperingarna nu för tiden. Men jag hatar ju folk, så varför inte. Men det var skönt att komma ut och hosta lite.
   Hittade lite minnen från förr, från inspelningen av Empire Strikes Back. Känns som om det var igår. Minns att hjälmen kliade som satan, men det var grymt skönt att bli kultförklarad trots att jag bara var med i ca fem sekunder i ESB, och tio i RotJ. Boba!

           image17

Ska ut i vårsolen och möta Anna snarast. I övrigt är Watershed med Opeth jävligt grym, bästa sedan My Arms, Your Hearse, helt klart! Dessutom måste jag köpa mer Entourage, eftersom det är den bästa serien någonsin. Fett pepp!

DAGENS OUTFIT: Slitna fingertoppar och nytt capo.

Kommentarer
Postat av: tarmen

hehe så jävla snygg då! visst är den det 5. asså (pratar nu om watershed)! Men öh hur går det med annas hår då?

2008-05-04 @ 14:29:58
URL: http://tarmen.blogg.se
Postat av: Gotarn

ja fan den är grym! annas hår blir finfint, men det ser lite kul ut nu, när det bara är blekt! men imorrn ska det färgas, så du får se det när du kommer hem!

2008-05-04 @ 16:44:57
URL: http://linuslinus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0