Söndag 18/5 [Bägaren rinner över]

Snälle och för tillfället handikappade Mattias lånade ut sina kunskaper i lödteknik idag och hjälpte mig montera min nya S.D. Invader-pickup på gitarren idag. Vi satte den upp och ner, bak och fram men till slut fick vi det rätt och när jag kommit hem kunde jag än en gång konstatera att ödet hatar mig och har bestämt sig för att för all framtid förhindra mig all den glädje som en ny och fullt fungerande -pryl- kan skänka sin köpare. Den fungerade inte.

image27

Inte heller glasen i mina glasögon, den andra uppsättningen på två veckor, fungerar.

I övrigt så har jag i veckan köpt en ny telefon med turbo-3G som inte har någon täckning utanför Linköping.

Kommentarer
Postat av: tarmen

jävla oflyt hela tin!

2008-05-19 @ 01:52:33
URL: http://tarmen.blogg.se
Postat av: Rickard

Hata ödet tillbaka, funkar för mej :)

2008-05-19 @ 20:58:55
URL: http://rickard-utan-q.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0