10/7 19:00

Igår var jag världens mest nervöse, senare världens mest lättade pojkvän. Min underbara Anna gjorde ett kunskapsprov (i folkmun 'teoriprov') för körkort efter att ha övat och slitit varenda dag under semestern, och skrev godkänt! Det är fan för bra för att vara sant. Samtidigt som hon skrev så pratade jag med en gubbe som tagit ut pension när han var 61 för att ha några år av pepp. Efter några veckor fick han beskedet att han hade prostatacancer som spridit sig i halva kroppen. Det var fan för trist för att vara sant. Hurra för Anna!


Halvvägs (?) till körkortet!

Kommentarer
Postat av: Maria

Din fru är så grymt bra!!!!

Pussa henne från mig!

//Majjabajja

2008-07-10 @ 19:33:53
Postat av: mamma Gittan

Pussa henne från svärmor och svärfar också.

Snyggt jobbat Anna!!!!

2008-07-11 @ 09:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0