[16:15] 6/12

Sitter på jobbet med laptopen i knä't, har fått låna Johannas gamla burk, helt och hållet fungerande med inbyggt trådlöst, behövde en ordentlig rensning sen blev den som ny igen. Perfekt. Vi får diskutera pris, den här vill jag ha! Jobbar 9-22 både idag och imorgon och eftersom mitt jobb kommer med mycket dötid undrar jag varför jag inte köpt mig en bärbar tidigare. Sist med allt, som vanligt.
   Klarade, motvilligt, Fallout 3 igår. Ett av de grymmare spelen just nu, lite drygt 60 timmars glädjefyllda timmar i en  ångestladdad spelvärld brännmärkt av nukleärt nedfall. Mycket bra.
   Dags att jobba.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänk billigt, men kom gärna med förslag!

2008-12-06 @ 23:33:16
Postat av: Plisken

Hojta till ifall du har några fler polare som kastar bort knätoppar!

2008-12-09 @ 01:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0