[09:15] 20/12

Börjar bli tradition, med strulande bilar och sena vinterkvällar. För tre år sedan var jag på väg hem från en jobbkväll i min lilla vita Micra, blev påkörd i sidan och hamnade i diket med bärgningshjälp som resultat. Ett år senare fick jag åka bärgningsbil med min Megane efter ett tändspolehaveri, även då en ruggig kväll efter ett arbetspass. Och när jag igårkväll satte mig i bilen för att åka hem var det dags igen. Batteriet var stendött och jag fick startkabla igång fanskapet. Mina vintrar bär på en förbannelse!
   Tyckte faktiskt att det var rätt lugnt av G.W. Bush att inte skicka kärnvapen mot Irak efter sko-attentatet. Den barfotade journalisten verkar ju ha fått straff nog ändå. Bush kommenterade: Han hade storlek 44.

Dags att gå upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0