[21:21] 12/8


Medan regnet öser ner, mätt som satan, jag och Anna kom precis hem från en VIP-kväll på nya China. Vi var testpiloter för den nya menyn som träder i kraft nästa vecka. Restaurant China i ny skrud och nytt management, kändes riktigt angenämnt sånär som på lite ljudproblem. Min ärliga rekommendation: den sesamtoppade tigerräks-toasten, en förrätt som serveras med sweet-chilimayo och sötsur gurka. Smarrans! Nytt för 2000-talet; slipp den gråsunkiga 'kycklingwoken' som annars är klassiskt för restaurangtypen, njut av te-menyn, fint upplägg och fräscha lokaler. Tack Chan, Frida och resten av personalen för en trevlig gratiskväll!
   Hoppas att regnet nöjer sig med en natt, imorgon hade jag tänkt måla lite på bilen och finjustera luftintaget. Utan tak. Blev lovad ett par sänkningsfjädrar i nyskick, nån som vet hur man byter? Jag känner mig som en bonne. En bonnaraggare med Volvo. Fast utan Volvo. Börjar jag bli för gammal?

Kommentarer
Postat av: tarmen

fan att man missa free food då! sugit!

2008-08-13 @ 12:09:19
URL: http://tarmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0