[19:30] 10/8

Inte mycket bättre idag. Har inte satt min fot utomhus, somnade framför teven förut. Funderade seriöst på att kasta mitt Xbox genom fönstret, eftersom jag och Tarmen gett oss fan på att klara världens just nu mest frustrerande spel, Condemned 2. Vilket vi också gjorde. Borde egentligen vara hemma från jobbet imorgon, men sommartid finns det inga vikarier, så då är det bara att pallra sig dit. Har blivit lite smått beroende av Call of Duty 4 på XboxLIVE, det är riktigt kul att gång på gång på gång få stryk på de mest omöjliga sätt av tyska småglin som förnedrar mig med headset och målbrottssprucken röst. Mer, mer, mer. Jag trodde jag var hyffsat bra på tvspel, men icke. En gammal gubbe som jag har inte mycket att sätta emot.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jag skulle köra Mario Bros World 2 för ett tag sen och kom inte ens förbi 3:e banan. När man va liten behövde man ju knappt titta på TV:n för att klara spelen. Fan, man blir sämre ju äldre man blir!

2008-08-11 @ 17:25:55
URL: http://peteiterouge.blogg.se/
Postat av: Rickard

hahaha .. det där känner jag igen! Har rätt nyligen kört igenom Zelda 3 (SNES), trodde jag "kunde dom här grejerna" (walk in the park liksom), men redan efter en timme blev jag tvungen att spana in gamefaqs.com för en faq ;) .. 30-års demens tror jag på iallafall ..

2008-08-11 @ 20:14:28
URL: http://rickard-utan-q.blogspot.com
Postat av: Gotarn

Vuxna människor ska hålla sig till arbete!

2008-08-11 @ 22:30:23
URL: http://linuslinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0