[12:40] 9/8


Jag hade rätt när jag kände mig krasslig. Dessvärre ingen jos-sjuka, snarare förkylningsvirus. Förbannat tråkigt att vara slapp i kroppen under ledig helg. Förbannat tråkigt. Mindre tråkigt var det ju att äta kräftor! Anna och jag delade på ett kilo frysta kineser, de slank ner med skal och allt.
   Jag som skulle måla färdigt mina bromsok idag. Och pillat med mitt nya filter. Och spelat tvspel. Och hängt på stan. Och lagat mat. Och tvättat. Och druckit öl på Pill o Jelles balkong. Och gjort musik med Reason. Och hängt med Viktor. Får spendera helgen med att bli frisk, så att jag kan jobba på måndag. Ibland är livet rättvist.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilket skit! Krya på sig!

2008-08-09 @ 13:34:43
Postat av: Lisa

Ha! En linslus hittade min blogg, kul! :) Trist att du e sjuk Linus, men hoppas verkligen allt är bra med dig i övrigt :D /L

2008-08-09 @ 15:47:48
URL: http://goodfortune.blogg.se/
Postat av: sank

fan vad du hinner med!

2008-08-10 @ 19:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0